تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی
تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی

تمرین آموزش زبان مادری ام در اینستاگرام

نوشتن مشق هام در اینستاگرام با نام « amozesh_turki » ادامه داره .

امروز نگاه میگردم . آمارم از 320 نفر گذشته.

و این یعنی بار سنگینی بر دوش من تا در مورد نوشته هام دقت کنم.هم در مورد انتخاب اونها و هم در مورد تلفظ اونها که درست باشند.

از همه کسانی که هر روز با لایک کردن به من انرژی میدن تشکر میکنم.

تعدادی از آنها  در سمت چپ پایین صفحه هر روزه به روز میشود.و با کلیک کردن بزرگ میشوند.

این سایت ها برای کنترل کردن ، نظر دادن ، آمار گرفتن و . . .   از اینستاگرام کمک میکنند.

ثبت نام اونها هم از طریق همون اگانت اینستاگرام


سایت اینستاگرام


سایت دیگر


 سایت ink361


 و سایت وبستاگرام


   =   Media
131
         = Likes received
2338
Comments received
289
 
Followers
322
Following
21
  ضمناً آمارها نشون میده تا امروز  46 نفر ایت صفحه رو از لیست خودشون پاک کردند.یعنی آمار منفی 46 برای رفته ها و بقیه مانده ها

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عزیز دهپور سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام.
از مطالب زیبای شما لذت بردیم. لطفا برای وبلاگ آتش بیگ هم گاهگاهی مطلب بفرستید. adaaran@yahoo.com

فتاح عزتی آتش بیگ چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید حضور انسانی بااراده پولادین
بسیار جالب وآموزنده است این کار جنابعالی
موفق باشید.

فتاح عزتی آتش بیگ چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

نچه دیل بیلن انسان نچه انسان ساییلار
آنا دلین بیلمین انسان نجه انسان ساییلار

علی سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری ونوشته های جالبتر به من هم سربزن
خواستی لینک داشته باشیم به من خبربده متشکرم
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد