تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی
تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی

تانیش یعنی آشنا و آشنا یعنی تانیش


دوست داشتم اسم این سایت « ::  تانیش :: » باشه.

یه جورایی از اسم تانیش به معنای آشنا خوشم میاد.


تانیش آشنا
قبلاً یه وبلاگ داشتم به اسم :

تانیش | یک علاقه مند به زبان تورکی آزربایجانی


اما چون از ورد پرس بود مشکل فنی پیدا کرد.

اگر هم بتونم توش چیزی بنویسیم ، کمتر کسی میتونه بخونه.


بقیه  موضوع در ادامه مطلب
 
ضمن اینکه تموم مطالب من ترکی نیستند بلکه در مورد ترکی هستند.
 


تصمیم گرفتم اسم این وبلاگ رو آشنا مساوی تانیش بذارم که هر دو حالت حفط بشه.

هم نمایانگر زبان ترکی سایت باشه و هم محدودیتی برای مطالب فارسی نداشته باشه.

ولی امروز دیدم که یه سایت هست با همین عنوان یعنی:



تانیش -- آشنا     در گستره ی ادبیات


این وبلاگ  با توجه به آرشیو مطالب  فقط یک ماه  در خرداد سال 1389 فعالیت داشته است.


و یه وبلاگ دیگه به نام:


تانیش یعنی آشنا... 


 با توضیح :    چیزی مرا به قسمت بودن نمی برد   ،  از واژه ی دو وجهی تکرار خسته ام  ،حال من خوب است.، اما تو باور نکن


این وبلاگ هم  با توجه به آرشیو مطالب   از  اردیبهشت 1390 تا اسفند 1390 (حدود کمتر از  یک سال) فعالیت داشته است.



خوب یه جورایی عقب نشینی کردم. یعنی دارم فکر میکنم.

هر چند اون دو تا سایت فعالیت شون کم  بوده و الان هم بدون فعالیت هستند.

فعالیت های من در سایت وردپرس از  2008/09/19 تا  تاریخ  2012/09/13 (یعنی حدود چهار سال) بطور رسمی بوده. الان هم که وردپرس مشکل فنی داره نه من.

و جالب تر اینکه در هیچکدام از این دو سایت نه به زبان ترکی و آزری و نه در این موارد هیچ مطلبی من ندیدم.


راه حل های ممکن:

1-    باید برکردم به اسم سایت خودم .

2 - همین تیتر رو برای سایت ادامه بدم

3 - دنبال اسم قشنگ دیگه ای بگردم.

فعلا نمی دونم.


نمیشه شما  راهنماییم کنین.؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
علی حسینی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

ممنون عالی یه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد