تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی
تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی

هنر های گمشده

امروز کنار مترو بهارستان رد میشدم .

رفتم تو خیابون بغلی (احیانا اسمش کمال الملک بود). دیدم یه جایی خوشگل درست کرده اند که اسمش هست:


  «    سفره خانه سنتی پایتخت    متعلق به اتحادیه قهوه خانه های سنتی تهران  »


یه موزه بود کوچولو   جلوی اون .

چند تا مجسمه از جوانان قدیم.

یه آسیاب کوچک و . .  .

خوشم اومد دیدمش.


ولی افسوس که پشت مغازه های دیگه پنهان شده و کسی به این راحتی دیگه دیده نمی شه.


بقیه عکس ها در آلبوم عکس های من در این آدرس


نظرات 2 + ارسال نظر
عارف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://amd75.mihanblog.com

جالب بود.از مطلبت خوشم اومد.اگه مایل باشی دوست دارم تبادل لینک کنیم،لینکم کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم.فعلا بای

ملیحه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام
من این موزه کوچولو دیدم خیلی جالب و دیدنی هست

دیدنی است .
اما پشت مغازه ها گم شده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد