تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی
تانیش = آشنا

تانیش = آشنا

نوشته های فارسی و زبان مادری ام - ترکی آذربایجانی

چند پیامک رسیده.


کی رفته ای ز یاد که تمنا کنم ترا

کی بوده ای نهفته که پیدا کنم ترا.


*******----------******

همه میگن عشق یعنی دوست داشتن.

اما من میگم : عشق یعنی یه دوست مثل تو داشتن.

*******----------******


آنهایی که به بیداری خداوند اعتقاد دارند

راحتتر میخوابند.


*******----------******

تمام سپاس من از کسی است که به من نیاز نداشت

اما . . .  . فراموشم نکرد.


*******----------******

درود بر کسانیکه دوستیشان با پاکی شروع

با راستی ادامه

با وفا داری پایدار میماند.


*******----------******

خوبان نه در ازدحام روز گم میشوند

نه در خلوت شب

بدان تو همیشه پیدایی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد